Uniform

Een echte Scout herkent men meteen aan zijn uniform dat piekfijn in orde is. Een perfect uniform bevat:
Voor iedereen
  • Das & Ring (bij ons te koop voor € 12)
  • T-shirt
  • Pull
  • Broek of rok

Vanaf Jong-Givers

• Hemd

Aan iedereen delen we jaarlijks een badge met het jaarthema uit. Dit jaar is het jaarthema 'minder is meer'.  Het is de bedoeling dat u deze op de pull of hemd van uw kind naait. Ook voor buitenlandse kampen en eventuele andere activiteiten krijgen leden badges, samen vormen ze het uniform van een scouts.

Op onze scouts hebben wij ook een klein tweedehandswinkeltje. U kan hier pulls, t-shirts, shorts/rokken... binnen brengen die te klein zijn voor uw kind. Wij bieden deze binnengebrachte kleren dan aan aan ouders. We werken met een vrije gift. U bepaalt zelf dus hoeveel u geeft voor het kledingstuk. Spreek gerust iemand van de leiding aan voor meer info!

U kunt een uniform bestellen via de site van de scoutsshop,
of u kan eens langsgaan in één van de erkende scoutsshops.